marți, 17 noiembrie 2009

Best 5 in 2009

Deci sa mai si scriu si eu ceva nu numai sa pun poze. Am primit o instiintare de la Clubul fotografilor sa ne alegem 5 fotografii care ne plac cel mai mult din portofoliu propriu pentru un catalog din 2009 si aici va arat care imi plac mie cel mai mult.
The winner

The second place

The third place (Ii multumesc lui Octavian Tudose pentru ca a fost modelul meu pentru acesta poza - o parte din munca lui o vedeti pe blogul acestuia.)

Locul 4

Locul 5


Iar de azi inainte am cazut de acord cu o persoana care are talent din punctul meu de vedere sa apese butoanele tastaturii cand scrie ceva, ca la fiecare post al ei sa incerc sa-i fac o poza/fotografie care sa aiba legatura cu subiectul tratat de ea in acel post. Mai multe detalii veti gasi pe blogul Alinei. Va fi varianta de "proza" a proiectului meu cu Stefan.
Proiecte vor mai fi si sper sa se materializeze toate. Asteptam feedback-uri.

8 comentarii:

  1. All really great choices. The third & fifth I especially love .. great mood and provokes much thought! Thanks for sharing other spaces .. I checked them out and are very nice!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai nu pot decat sa te felicit si asteptam si noi concretizarea proiectelor...by the way a 4a fotografie e genial surprinsa(dupa parerea unui amator in ale fotografiilor:P)kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Thank you Manuel, i am glad you liked them.

    RăspundețiȘtergere
  4. gray pics!!! i fell in love with the photo of the little boy in the window

    RăspundețiȘtergere